Blog

Google Website Translator Gadget

Chat




Zack dE gReAt

mE aNd mY LiFe

[READ]|[LEARN]|[SPREAD]|
zackhashim. Powered by Blogger.

Follow by Email

Followers

My FB Fanpages

Contest

cLick..cLick..

Cinta!!..

Saturday, November 27, 2010 - - 0 Comments

'awak..saya ni bukan macam ape yang awak sangka..saya k0t0r awak..saya hina..saya xda maruah..saya xcantik..kenapa awak nak dengan saya..saya xde pape dah nak bagi kat awak..cari lah perempuan lain..'
kepada 'saya'..awak xpenah k0t0r di hati saya..awak xhina pada pandangan mata saya..awak masih bermaruah bagi saya..kecantikan awak mampu buat hati saya cair..cerita masa lampau awak,sila abaikan..awak manusia,saya manusia..xda manusia yang xpenah xwt kesilapan..awk cuma nampak silap awak..awak xtaw lagi dulu saya macam mana..awak xperlu kata awak jahat..awak k0t0r..xperlu!..bukan awak nilai siapa diri awak k..tutup buku lama awk..kunci dalam peti..buang kunci tu..last skali..buang 0r tanam peti 2..end 0f st0ry k..awak nak tau knapa saya masih tetap nak jadikan awk suri dalam hidup saya?sebab awak ad sifat JUJUR..kalau awak xda sifat JUJUR,suatu hari nanti,xmustahil awk akan tipu saya..cukup la saya terasa tertipu sebelum saya knal awak..
Awak..saya xnak mintak yang bukan2..saya xdapat nak bagi awak yang bukan2..asalkan awak dapat h0rmat saya..sayang saya..percaya saya..saya akan berusaha untuk buat hidup awak bahagia..insyaallah..
Saya sayang awak sepenuh hati saya..t0l0ng terima pinangan family saya..



This entry was posted on 12:51 AM and is filed under From Bottom of my HEART.. . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: