Blog

Google Website Translator Gadget

Chat




Zack dE gReAt

mE aNd mY LiFe

[READ]|[LEARN]|[SPREAD]|
zackhashim. Powered by Blogger.

Followers

My FB Fanpages

Contest

cLick..cLick..

Qada' dan Qadar

Friday, June 3, 2011 - - 2 Comments











"Setiap yang berlaku adalah tertulis di dalam kalam-Nya"

Bla..bla..bla..

adeyh..tensen..tensen..tensen..boleh sakit otak la kalau selalu jadi macam ni..lepas satu pergi,satu yang datang..
eh..bgus lah..xpayah carik..dia datang..adeyh..kalau tuah a.k.a. nasib baik yang datang,xpe lah jugak..'dia' yang aku cakapkan ni is malang..UNLUCKY..adeyh..pening..pening..ade jugak yang aku jual keta ferrari aku ni kt kedai timbang kati..lepas satu..satu masalah dia bagi kat aku..nak jual..dah xde harge..so..nak xnak..gune je la sampai tamat riwayat..


adeyh..aku ni pun satu..dah taw kete tu season..xreti2 nak maintanence..huhuhu..jawapannya..bukan aku xnak maintanence,tp..masalah nya..duet xde...mcmne nk wt maintanence..huhu..mane la pegi duet2 aku ye..joli katak??,..bile aku kluar umah..capteh pn bape RM je pn..hurm..gaji aku pn brape sen je..

adeyh..tu la..dulu kije dah elok..main2 lagi..padan muka..dah la xreti nak syukur..sikit2 maki..sikit2 marah..cube la sabar..ni tidak..cube renung..kt sape aku marah sebenarnye??..kt DIA..kalau ko marah DIA,pencipta ko..Yang MAHA GREAT..macam ne DIA nak bantu ko time susah??..so..padan lah muke ko..hahaha..


zack..zack..ape lah nak jadi..berkawan salah..tak berkawan salah..semuanya jadi serba salah..kang kalau xberkawan..cakap aku kera sumbang..adeyh..hape pun xboleh..xpe lah zack..nak buat camne..name pun idop..if idop xsukar..bukan idop la nmanye..sabar je la k..


kepada insan yang teramat aku sayangi..SITI AISYAH BTE TUMIRAN..maafkan ayang..ayang tak bermaksud untuk menyepikan diri..lebih2 lagi..after kite mula nak kenal lebih rapat..I'M SO SORRY..huhuhu..


dugaan..mungkin ade hikmah disebalik kejadian..who knows..dalam aku tengah dalam kesusahan..still ade gak segelintir insan bernama sahabat bantu aku..tolon aku..terima kasih..mungkin time ni..tuhan nak tunjuk kat aku..sape kawan..sape sahabat..sape lawan..

luse dah kojo..pagi plak..adeyh..nk poie naik apo..kaki dah patah poit..huhuhu..besok..nak xnk,aku kena gak setel kn keto aku..gilo apo nk bg tersadai sampai seminggu..huhuhu..malam rabu yang malang..huhu..dah la salah masuk roaster..offday pn datang kojo..tolobey rajin!!..padan muko..nk balik awal,kono plak balik lewat..kunci keto totinggal kek opis..adeyh..baik2 bleh balik 11.30..kono tgu kunci pkol 12.00,.huhu..igt nk poie soromban..ngeloan ko apo ko..rupanya..kesabaran ku teruji laie..aadeyh..dah la tongah malam..golap..dok tahan keto,xdo yang nk boronti..adeyh..tunggu punyo tunggu..naseb ado mmbr pickup blik senawang..hurm..apo laaa naseb..kek belog ni la tompek den nak luohkn apo yg den raso..


ntah lah..kadang2 tuhan bagi kito ujian..kito kato malang..kadang2 tuhan bagi kito nikmat..kito kato tuah..
kalo kito malang,baru kito nk ingt kek DIA,..kalo sonang??..ado den ingt kek DIO??..


kepada diri sendiri..MOHD ZULHILMI SALAHUDDIN BIN HASHIM @ Zack Hashim..ingat-ingatlah lepas ni...belajar dari kesilapan..ni bukan nya bala..mahupun malang..ni la ujian untuk ko..ujian untuk ko lalui time idop ni hah..time dah mati nanti..dah xdo ujian2 cmni hah..dah tinggal jawab exam jo..lulus ko x..ko sorg jo la nilaikan..layak ko ko lulus??..eden ni hah bukan nak bebel kek ko..tapi..ekau tu yang xponah nk beingat..ekau dah taw ekau xdo duet..ekau buek la xdo duet..yg dok gatal nk poie cari masalah tu pasal apo??..kan dah kono..bilo dah kono,,ekau dok maki2..marah2..cubo2 la bawak besabor...bukan nyo luak pn ekau punyo bulu rome kalau ekau sabo..zack..zack..maleh dah den nk layan ko..pandai2 la ekau bawak diri kek nogowi orng ni hah..ekau tu duduk johor..bukan nogowi 9 ni hah..jarang2 balik kampung..hah..ni lg 1 den nak koba..ekau dah taw jarang balik kmpung..ekau rajin2 lah tepon org tua ekau..ini tidak..ekau ikotkn sgt ego ekau yg tinggi cm gunung everest tu hah..gunung tu  kalo ekau tarah ari2,,boleh jd rato ko taw.tp..ego ko ni..den tgok..tarah banyak mno pn xluak2..adeyh..dah lah..ekau pikir lah sondiri poit..menyampah pulak den raso membebel kek diri sendiri ni ha..


Yang bonar sobonar bonar nyo,





This entry was posted on 1:57 AM and is filed under From ME to remember.. . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.