Blog

Google Website Translator Gadget

Chat




Zack dE gReAt

mE aNd mY LiFe

[READ]|[LEARN]|[SPREAD]|
zackhashim. Powered by Blogger.

Followers

My FB Fanpages

Contest

cLick..cLick..

K.L.A.S. Bukan C.L.A.S.S.

Saturday, April 23, 2011 - - 0 Comments


Hurm..dlu ak kije kt AirAsia,LCCT..pnye la bangge giler,sampai geng2 bju 0ren ni(geng KLAS,kami bju merah) ak pndang sblah mate je..kdg2 xpndang langsung pn..ye la..ape class kije KLAS..2 dlu..skrg ni..sedar xsedar,da nk dkat sbulan ak j0in geng bju 0ren ni..timekaseh Kuala Lumpur Airport Services c0z mengambil patik jd ahli,walaupun semasa dlu kala,patik pandang pn xlalu ngn kamu..huhu..

Hurm..sebut pasal kije kn,raseny..ni dah nk msuk kije yg ke-20 k0t..adeyh..apsl ak xkekal2 kije ni?kna sumpah k0t?ke xdpt restu dri 0rg tua?ntah la..dah beberapa 0bstacle yg ak try panjat,n bjaye lepasi..ad gak yg still tekapai2..tp..xpe laa..atleast,it is an experience for me to learn s0mting..kan..kan..kan..rase macam nk give up pn ad..hurm..susahny id0p merantau..tu la..sr0h kije kt j0h0r,xnk..s0mb0ng..padan muka k0 zack!..

Kije..kije..kije..
Sesusahnye kije kita,lgi susah nk cri kije taw..
S0..pikir2 kn dan renung2 kn..bersyukurlah dengan apa jua rezki yang tuhan bagi..jangan sampai tuhan tarik punca rezki k0rang..time 2,nk menangis ayer mata darah pn xguna..hangpa tau!..

walaupn kije k0rg 2 cuma pelayan warung,cleaner jusc0,ataupn sekadar sekuiriti guard kt kilang kicap..berSYUKURlah..k0rg masih diberikan punca rezki untuk menyara idup tuan/puan,family,ayahb0nda,sibling..DAN yang paling penting,.ianya HALAL!!..

Dunia hanya sementara,akhirat kekal selamanya..jangan kerana kejarkan akhirat,dunia kamu tinggalkan..begitu juga sebaliknya..biarlah seimbang..bekalan dari dunia,untuk dibawa keakhirat..aku bukan baik,aku juga bukan jahat..sesungguhnya..ak masih bl0m kenal siapa aku,untuk apa aku disini,..jadi sila tafsir aku,bukan nilai aku!!..aku xsuka dinilai,dan aku xsuka menilai..

dunia..dunia..dunia..
TOLONG jangan salahkan dunia!,renung la sedalam2nya..berfikir tanpa mentafsir,buleh mendatangkan kesalahfahaman..




This entry was posted on 5:31 PM and is filed under From Bottom of my HEART.. . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: