Blog

Google Website Translator Gadget

Chat




Zack dE gReAt

mE aNd mY LiFe

[READ]|[LEARN]|[SPREAD]|
zackhashim. Powered by Blogger.

Follow by Email

Followers

My FB Fanpages

Contest

cLick..cLick..

Cekguku sayang..

Thursday, August 27, 2009 - - 0 Comments

Babak 6 Ugutan

“ko igt mimie..ko jgn bgtau sape2..klo x..satu skola ak sebarkan video ni..dan ko jugak kene bg ape yg ak nk..termasuk juadah percume ni..paham!!”ugutan ash msih terngiang2 di ruang telinga mimie wlopn perkara tersebut sudah seminggu berlalu..kini..air mata nya sudah tidak lagi berharga..kering sudah air matanya..
Tok..tok..tok..lamunan mimie terhenti seketika..
“najmi..sayang ok ke??mama nk masuk ni..”
“masuk lah ma..”
“sayang..sayng kenapa ni??mama tgok,sayang macam ada masalah je..”
“xde la mama..mie ok je..”
“sungguh ni??hurmm..so sekolah mcmna??”
“hurm..biase la mama..da nk dekat SPM ni..mcm2 kelas tambahan ad..papa mane mama??”
“mcm biase la..kije..kije..kije..sayang,sayang da makan?”
“da..mimie da mkn td..”
“klo cmtu..teman mama mkn jom..”
“hurm..mimie nk siap kn homework mimie la ma..sorry..”
“owh..xpe la..mama kluar dulu ye..klo mimie ad masalah..mimie bgtau mama k..”
Hati mimie semakin sakit..bg nya..bgtahu atau tidak,keadaan nya tetap sama..mama nya hanya risau bkn kerana dia sayangkan mimie,tetapi hanya cukupkan syarat untuk jadi mama yang baik..sebaik sahaja mamanya menutup pintu bilik..mimi menutup mukanya dgn bntal..seakan mahu membunuh diri..titis2 air hangat mengalir di pipi nya..dia menyesal..tapi..aper yang dia buleh lakukan..
-------------------------------------------------------------------------------------
“mimie..ko ok ke??”sapa zati sebaik melihat rakannya melintasi pagar sekolah..
“oh..ko T..sori r..ak xpasan ko la..”
“ko ni cm ad masalah je??”
“xde la..ak pening2 la..”
“ko demam ke??”
“xtau la..hurm..da la..jom letak beg..”
-------------------------------------------------------------------------------------
Kringggg..
Loceng berbunyi menandakan waktu rehat..
“T..kema mne hah??”
“lah..ko xtau ke??semalam bapak die dtg skola..”
“hah..pasal ape??”
“kn die ngndung..ko xtau cite ke??”
“hurm..dgn sape??”mimie hanya menggeleng kepalanya..
“sape lg..abg sham die la..”
“ko nk mkn ke??”
“x kot..xde mood la..”
Sebaik menuruni tangge..
“hi sayang..malam ni abg nk lagi ye??”ujar ash..
“ko nak ape lagi hah setan!!..”
“wow..garangnye tuan puteri ko ni ash..”ujar abu..
“weh..ash..mimie x sihat la..baik ko jgn gngu die lg..”smbung zati..
“xsehat..kesiannya tuan puteri..nk abg bawak pegi jumpe doctor??”
“woi setan..ko xpaham bahase ke??ak ckp blah,blah rr!!!”
“wow..mne pegi kelembutan tuan puteri??ahhh..ahhh..b..i nk lagi..”ujar ash smbil mengajuk suara mimie..
“korg ni..jgn sampai ak plak yang bersuara..”ujar zati..
“weh pompuan..ko brani sound ak eh??ko igt sikit..rahsia ko bedua..ad dalam tgn ak!!”marah ash..
“da lah ash..jom blah..”ali terus menarik tgn ash sebaik saja zati menyinsing lenggan bajunya..
Sebaik saja mereka bertiga berlalu…
“mie..nape ni..rahsia ape??”
Mimie senyap..seray itu,air matanya mengalir membasahi pipi..mimie terduduk di tangga batu itu..mana sifat garang nya??kini dia hanya seperti gadis kecil yang merengek meminta belai ehsan..
“mie..klo ko xnk bgtau ak..its ok..tp..ak xnk ilang kwn mcm jadi kt kema..”
“tp t..ni life ak t..”
“mmg ak tau..privacy..tp..monyet 3 ekor tu xpatot ckp ko mcm tu..”
Esakan mimie mkin kuat..
“tp t..btol la ape yang die wt tu..n now..i’m pregnant!!..I’M PREGNANT!!!..”
“xkn ko pn same mie..”
“ye..ak same je cm kema..ak bodoh T..pecaye ckp jntan bodoh tu..”
“dah..dah..stop it k..da la..rehat dah nk biz ni..jom blah..monyet2 tu,pndai la ak setle nti k..”
-------------------------------------------------------------------------------------
“haha..ko dapat bape royalty film mimie tu??”
“wow..meriah bro..wa kire2 ad la dalam Rm250..”
“wow..bape ringgit ko jual??”
“biase la bos..fresh stok,I copy,rm10 la..”
“bgus2..kepala otak ko mmg kepale otak bisnes..”
“well..klo x,sia2 la nme bapak ak dato harun..hehe..”
Sebaik sja mereka keluar dari pagar sekolah..
“boss..tgok tu..”ujar ali smbil menuding jarinya kea rah zati..
Mereka melangkah denagn penuh keegooan kea rah zati yang sudah lame menunggunya di kereta ash..
“ko nk ape lagi hah pompuan??”
“ape ak nk..ak nk video zati”
“huh..so..btol la ko ni lesb..huh..geng..minah lesbo n ink video awek ak la..”
“boss nk bg free ke??”
“free??weh..msuk jmban pn byr 30sen laa..”
“wei monyet..ko nk bg ke xnk ni??”
“bape ko ad??”
“satu..”
Mereka bertiga tergelak..
“satu??klo singgit..xpyh la ko nk beli..ko simpan duit ko..ko p beli jajan..hahaha..”ujar ash smbil menahan gelak..
“ak xde singgit..”
“haha..biz..ko ade satu ape??”
“satu nih!!!!...”ujar zati smbil melayangkan penumbuknya ke muka ash..
Suasana menjadi tegang seketika..
“amcm..sedap xmonyet??”
“kurang ajar pnye pompuan!!!..ali,abu..tangkap pompuan ni!!”
Mereka berdua berlari untuk menangkap zati..tetapi..mereka silap..zati merupakan pesilat yang bukan calang2 untuk ditundukkan..beberapa minit kemudian..mereka mengikuti jejak langkah ash yg terduduk di tanah akibat penangan zati..
“ok..ok..ko menang..mne henpon ko??on blutooth la..”
“huh..ak nk hard copy..”ujar zati smbil menghulur kn tapak tgnnya
“hard cpy??mksud ko??”ujar ash..
“ak nk sume video yang ko capture..dari video cam,smpai la video henpon”
“mne buleh!!..”
“hehe..xbuleh ye??”zati ketawa smbil mengeluarkan sesuatu dari dalam begnya..
“weh..ko nk buat ape dgn kayu tu??”ujar ash..
Zati hanya menepuk2 kayu tersebut di tgn nya..
“ko nk tau ke??jwb dulu soklan ak..ko nk bg ke x??”
“xkn!!..”
“hehe..ash..tgok ni dgn mate kepla ko sendiri!!!..”
Zati menghayunkan kayu dari kaki meja itu kea rah cermin tingkap kete ash seperti memukul bola besbol..
KrankpKrankKrankpKrank..
Kaca2 bertaburan di luar dan dalam kete ash..
“so..ko nk bg ke atau ko nk ak pecahkan kepala ko plak..??”
“ookkk…ookkk..ak bg..ak bg..kjp lg ak dtg umh ko..”
“kjp lagi??wht do u mean by that??ak nk sekarang!!!”
“mane ad kt ak!!..”
“hurm….bg ak henpon ko..”
“err..nah..”cepat2 ash menyeluk saku seluarnya dan member hp nya kepada zati..
“hurm..mahal hp ko..”
“so..ak buleh pegi ke x ni??”
“weh monyet..hp ko bedue mne??nk ak tibia kepala ko plak ke??”
Ali dan abu cepat2 mengeluarkan hp masing2 dari kocek seluar..
“hurmm..hp ni bkn cagaran..ak nk ko buat sesuatu sebagai cagaran..”
“ko nk ape lagi hah??”
“hehe..ko nk tau ke??bangun..pusing blakng..”
Zati mengeluarkan sesuatu dari begnya..segelung tali raffia dan pisau lipat…dia mengikat badan ash dan kawan2nya ..kemudian..dia mengerat baju dan seluar mereka bertiga..sekelip mata..mereka bertiga berkeadaan tanpa Seurat benang membelakangi zati..
“PUSING!!!..ak nk tgok kejantanan ko yang korg agung2 kn sgt..”
Mereka hanya bertindak mengikut arahan..mereka tahu..jika arahan tersebut dilanggar,maut padahnya.
“ni lah kehebatan zaman IT..”zati mengeluarkan hp ash..video mode dan..
Selang beberapa minit,
“ko igat ash..klo xde video tu petang ni..tau la nasib korang sume!!!!..da..blah dari pndgn mate ak!!jijik ak tgok kejantanan korg..da la kecik!!..”ujar zati..



This entry was posted on 11:53 PM and is filed under Cekguku sayang.. . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: