Blog

Google Website Translator Gadget

Chat




Zack dE gReAt

mE aNd mY LiFe

[READ]|[LEARN]|[SPREAD]|
zackhashim. Powered by Blogger.

Followers

My FB Fanpages

Contest

cLick..cLick..

awek..oh..awek..

Monday, January 10, 2011 - - 0 Comments

Pada satu malam yg nyaman..(baru lepas ujan..)
kire-kire selepas isyak,sebelum subuh..
di warong mamak..(tempat rahsia)

A : Pssttt..uiii..marka la wey..baik nye cutting edge..
B : maner??
A : tu hah..bedua je kot..baik ni bro..try la adjust bro..
B : haha..orait..orait..


B bersiul kepada awek-awek tersebut..namun..tiada balasan..

B : eleh..jual mahal konon..mentang-mentang abang bawak honda dua tayar..xpandang..
A : haha..rilek la bro..Honda City aku ada laa..jom la drive..lu park depan mata dia..ingat mat -mat motor cam kite ni xde kerete ke..

Tetibe..

S : cik abang sayang..agak kalau x menjerit kat telinga saya ni x buleh ke??
B : eehhh..menjawab..ingat pasangan bisu tadi..bedua je ke??
S : x laa..saya tunggu sugar daddy saya naik ferrari..kenape??nak ajak saya pegi club naik honda city buruk cik abang ke??
A : wah..minah ni..buruk2 pun kereta..ang apa ada..p warong pakaian ngalah kan artis..tp..jalan kaki..hahaha..melecet tumit pakai high heel..haha..

S senyap..mengetap bibir..

T : da la tu S..malu la org tgok..tejerit2..
S : yang ko gelabah sngat ni kenape??xpe2..siap ko jantan kebret!!..

S menghampiri A & B..

B : tengok A..dah datang..mesti nak naik honda city aku ni..haha..
S : abang..pergi lah amik kete abang tu..boleh kita jalan2 malam ni kan??..(sambil menggoda A)
Splashhhh...S menyimbah air milo ais B kemuka A..
A : cilaka!!..woi..ape ni??
S : nasib baik aku curah air..kalau aku curah asid tadi..mesti molot ko teros diam kan..

S Terus berlalu pergi..

A : woi betina..agak2 lah sikit..ko tu perempuan..perangai biar cantek sikit..buat malu mak bapak ko je beranak kan ko..sia-sia air mani bapak ko ngn pengorbanan 9 bulan mak ko tu ko taw..name je melayu..kat ic islam..weh..pegi tukar agama la wei..ko ingat ko da cantek sangat ke??..pakai sendat2 macam sarong cempedak..ngan rambut macam kena simbah air karat..ko ingat ko dah cantik..muka macam ko ni..belambak kt blakang chow kit ko taw..satu malam rm50 pn ade..kalau nak buat publisiti murahan pun..xpayah la pegi warong tepi jalan..pegi la hotel 5 bintang ke..kalau tak nak kena kacau ngan jantan-jantan macam kiteorg..xpayah lah pakai macam ni..kalau ko adik aku..da lama aku lempang..kalau da kena rogol nanti,jangan plak ko nak salahkan laki2..dasar akal 1,nafsu 9!!..dah B..jom blah..

A meletakkan kan not RM10 2 keping..dan terus ke Lancer merah nya..Sambil B menurut nya dari belakang..

P/s : Nawaitu masing-masing..kalau mulut cakap "tak",tapi kat hati kata "ya"..xda siapa yang tau..kecuali diri sendiri dan ALLAH..



This entry was posted on 10:17 AM and is filed under From ME to remember.. . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: