Blog

Google Website Translator Gadget

Chat




Zack dE gReAt

mE aNd mY LiFe

[READ]|[LEARN]|[SPREAD]|
zackhashim. Powered by Blogger.

Followers

My FB Fanpages

Contest

cLick..cLick..

My First Online Contest

Thursday, March 17, 2011 - - 0 Comments

“Saya nak menangi iPad dari Lotdotmy contest”






hurm..macam senang ada..macam susah pun ada jugak..tapi..terai je lah..first of all..to all readers yang berminat nak join..klik je sini..syarat-syarat,peraturan,macammana nak join..semua ada kat sini..


ok..saya pun tak tahu sangat pasal lot.my ni..apa yang saya tahu web ni memberikan peluang kepada para customernya untuk mempromosikan hasil jualannya dalam bentuk perniagaan web..atau dengan kata lainnya,jual-beli online..tapi..takde lah sampai korang beli barang kat lot.my ni..lot.my ni cuma pautan je(orang tengah)..macam blogger.com jugak..


laman web ni sesuai untuk para peniaga untuk mempromosikan jualan diorang..contohlah...saya ada bukak kedai bundle..tapi..tak ramai yang tahu saya ada bukak kedai bundle..cume jiran kedai saya je yang tahu saya ada kedai...zaman sekarangkan dah canggeh beb..dunia hujung jari lah katekan..so..peniaga macam saya ni boleh lah ke lot.my ni..and then,register la kat laman web ni..contohnya..kedaibundlezack.lot.my  ..walaupun domain bukan lah .com tapi..lot.my ni tetap mudah diselengarakan..


so..kepada para readers semua yang rase nak bukak kedai..tapi xjumpa cara nak mempromosikan kedai..boleh la terai kt lot.my ni..hehe




This entry was posted on 2:30 AM and is filed under Others . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: